دانلود آهنگ افشین آذری به نام بی تو + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ افشین آذری به نام بی تو + متن آهنگ 2021
پنج شنبه 25 دی 1399 ساعت 18:48 | بازدید : 243 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

افشین آذری بی تو

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام بی تو + متن آهنگ

Afshin AzariBi To

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بی تو

 

متن آهنگ بی تو از افشین آذری


من یا تو بگو کی نامرده من یا تو بگو کی تو زرده من یا تو بی غمو بی درده من یا تو من یا تو بگو کی نامرده من یا تو اون نگاهش سرده من یا تو پشت به حرفاش کرده من یا تو فکر کن نباشی از من جدا شی فکر کن بتونم من بی تو بمونم فکر کن نباشی چشمام نباره فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره تو عشقمو شوخی گرفتی که حواست به چشام نیست فرقی نداره واسه ی تو میدونم هیشکی اندازه ی تو توو لحظه هام نیست من یا تو بگو کی نامرده من یا تو اون نگاهش سرده من یا تو پشت به حرفاش کرده من یا تو فکر کن نباشی از من جدا شی فکر کن بتونم من بی تو بمونم فکر کن نباشی چشمام نباره فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره تو عشقمو شوخی گرفتی فکر کن نباشی چشمام نباره فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره هیشکی اندازه ی تو توو لحظه هام نیست من یا تو بگو کی نامرده من یا تو اون نگاهش سرده من یا تو پشت به حرفاش کرده من یا تو فکر کن نباشی از من جدا شی فکر کن بتونم من بی تو بمونم فکر کن نباشی چشمام نباره فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره فکر کن نباشی از من جدا شی فکر کن بتونم من بی تو بمونم فکر کن نباشی چشمام نباره فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره تو عشقمو شوخی گرفتی که حواست به چشام نیست فرقی نداره واسه ی تو میدونم هیشکی اندازه ی تو توو لحظه هام نیست من یا تو بگو کی نامرده من یا تو اون نگاهش سرده من یا تو پشت به حرفاش کرده من یا تو فکر کن نباشی از من جدا شی فکر کن بتونم من بی تو بمونم فکر کن نباشی چشمام نباره فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره تو عشقمو شوخی گرفتی که حواست به چشام نیست فرقی نداره واسه ی تو میدونم هیشکی اندازه ی تو توو لحظه هام نیست من یا تو بگو کی نامرده من یا تو اون نگاهش سرده من یا تو پشت به حرفاش کرده من یا تو فکر کن نباشی از من جدا شی فکر کن بتونم من بی تو بمونم فکر کن نباشی چشمام نباره فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره

 



برچسب‌ها: افشین آذری ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 285
:: باردید دیروز : 460
:: بازدید هفته : 804
:: بازدید ماه : 745
:: بازدید سال : 28354
:: بازدید کلی : 53803